اشعار شاعر و مداح اهل بیت علیهم السلام حسین رضایی (حیران)

وَ بِشُکرِکَ مادِحَة

بسم الله الرحمن الرحیم

ای حاضر دوران منم آن غایب کویت
صد وای که من دیده ی بیدار ندارم

حسین رضایی (حیران)

گلستان جگر

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۰۹ ب.ظ
از دلِ خسته کِشَم آهِ دل و می گویم

که غریبم من و فریاد رسی می جویم

کاسۀ صبرِ دلم پُر شده از ماتم و غم

دست از دارِ جهان، با دلِ خون می شویم

خونِ دلها، زِ غمِ کوچه و مادر به دل است

بین، چسان، چادرِخاکیِ، وِرا، می بویم

سیلیِ کینه بُوَد علّتِ خونین دلی ام

تا دمِ مرگ، ز سیلیِ عدو می گویم

می کنم عقده گشایی، ز گلستانِ جگر

یکّه و بی کس و تنها، رو خون می پویم

ای که «حیرانِ» منی، دل بده بر داغِ دلم

لاله هستم من و از خونِ دلم می رویم


  • حسین رضایی

نظرات  (۱)

  • جلال نیل دار
  • سلام حاج آقا ...
    ایشالله که بر توفیقات شما حضرت صاحب (عج) بیافزاید...

    خیلی زیبا بود ... مخصوصا بیت آخر که فوق العاده بود...

    لاله هستم من و از خونِ دلم می رویم ...
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم ان شاءالله شماهم موفق باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی