اشعار شاعر و مداح اهل بیت علیهم السلام حسین رضایی (حیران)

وَ بِشُکرِکَ مادِحَة

بسم الله الرحمن الرحیم

ای حاضر دوران منم آن غایب کویت
صد وای که من دیده ی بیدار ندارم

حسین رضایی (حیران)

فارس الهیجاء

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ب.ظ

من حبیب بن مظاهر ،یار ختم المرسلینم

من دلاور مرد و سربازِ امیر المومنینم

من صحابیِّ رسولم، حافظ آیاتِ قرآن

در حیاتِ پاکِ پیغمبر، ز جمله حاضرینم

من فقیه و ضابط و آگاه وعالم در علومم

عارف و زاهد منم ، در وعظ شمس الواعظینم

خاک پای هاشمیّون هستم و آقای اصحاب

خطبه هایم پر صلابت، در سخن فخر آفرینم

جمله، آل هاشم و آل پیمبر را غلامم

عاشقانِ عشق را من اوّلین وآخرینم

بارِ اوّل نیست،جان برکف، چنین، سر می سپارم

سبقه دارم در محبّت ، برتر و بالاترینم

هم غلامِ حیدر و هم مجتبی و هم حسینم

عاشقانه رهروِ، زیبا گلِ ام البنینم

هیبتم از نور مولایم علی نشات گرفته

همچو خورشید درخشان، سرخ و نورانی جبینم

در تمامِ جنگها، همراهِ او غرقِ حماسه

فارس الهیجاء منم ،من همچو کوه آتشینم

طرّه ی گیسوی من گردیده همچون بیدِ مجنون

زین سبب، دشمن نشسته در قفا اندر کمینم

این که گفتم با بُرِیر: از وصل حوریّه به خنده

عاشقانه منتظر بر قُربِ ربّ العالمینم

قاتلانی چون"حصین بن تمیم" و " ابن صریم

ناجوانمردند. ورنه، کی چنین نقش زمینم؟

بر سر راس به خون غلتیده ام گردیده دعوا

سر بلندم روی نی ، با پور زهرا همنشینم

  • حسین رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی