اشعار شاعر و مداح اهل بیت علیهم السلام حسین رضایی (حیران)

وَ بِشُکرِکَ مادِحَة

بسم الله الرحمن الرحیم

ای حاضر دوران منم آن غایب کویت
صد وای که من دیده ی بیدار ندارم

حسین رضایی (حیران)

کبوتر حرم حیدرم

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۲۹ ب.ظ


کبوتر حرم حیدرم الهی شکر
فقط به عشق علی می پرم الهی شکر
پریده از سر من هوش و مست ومجنونم
رسیده سایه ی او بر سرم الهی شکر
نمانده همّ و غمی بر دلم در این وادی
به جز غمش که به جان می خرم الهی شکر
دلم چنان به نگاهی ز مرحمت برده
که من دل از همگان می برم الهی شکر
من خراب کجا و شراب ناب کجا
نبوده است چنین باورم الهی شکر
خدا کند که دوباره رسم به پابوسش
که این دعاست غم آخرم الهی شکر



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی