اشعار شاعر و مداح اهل بیت علیهم السلام حسین رضایی (حیران)

وَ بِشُکرِکَ مادِحَة

بسم الله الرحمن الرحیم

ای حاضر دوران منم آن غایب کویت
صد وای که من دیده ی بیدار ندارم

حسین رضایی (حیران)

مناجات با حضرت مهدی ارواحنا فداه

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۴۴ ب.ظ
ای گل خیر النسا، التماست می کنم

یوسف زهرا بیا، التماست می کنم

ای تو درمان دل غصه دار فاطمه

یا معز الاولیا، التماست می کنم

من خجل هستم ز آن روی چون گلزار تو

رو سیاهم ای شها، التماست می کنم

بین که پابست توام، دل به تو دادم فقط

حاجت دل را گشا، التماست می کنم

گر چه بد هستم ولی ریزه خوارت گشته ام

سفره دار اولیا، التماست می کنم

رفته از کف آه من، منحرف شد راه من

ای چراغ راه ها، التماست می کنم

از قیامت غافلم، دردِ دنیا حاصلم

ای به دردِ من دوا، التماست می کنم

کن نگاهی سوی من، ای هلال ابروی من

ای حبیب با وفا، التماست می کنم

 

ربیع 1419

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی