اشعار شاعر و مداح اهل بیت علیهم السلام حسین رضایی (حیران)

وَ بِشُکرِکَ مادِحَة

بسم الله الرحمن الرحیم

ای حاضر دوران منم آن غایب کویت
صد وای که من دیده ی بیدار ندارم

حسین رضایی (حیران)

مناجات با خدا

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۵۸ ق.ظ
قبلا با این مضمون گفته شده چون با حالم مناسب بود من هم چند بیتی گفتم:


امشب بود ندایم، ابکی لضیق لحدی

در شور و در نوایم، ابکی لضیق لحدی

یاد آورم فشار قبرم، به لحظه مرگ

یا رب شنو صدایم، ابکی لضیق لحدی

ظلمت مرا گرفته، وحشت مرا گرفته

این گشته ذکر نایم، ابکی لضیق لحدی

مولا ز لطف وجودت، بر من ترحمی کن

بنما ز غم رهایم، ابکی لضیق لحدی

نامه سیه شدم من، غرق گنه شدم من

من عبد بی وفایم، ابکی لضیق لحدی

امیال و آرزوها، یارب مرا زمین زد

زندانی هوایم، ابکی لضیق لحدی

دل گشته تار و خاموش، شد با گنه هم آغوش

اندر پی شفایم، ابکی لضیق لحدی

رفته ز کف نیازم، کو لذت نمازم

مانده فقط برایم، ابکی لضیق لحدی

امشب دگر نخوابم، اندر پی جوابم

العفو ای خدایم، ابکی لضیق لحدی

 

18 شعبان 1419

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی