اشعار شاعر و مداح اهل بیت علیهم السلام حسین رضایی (حیران)

وَ بِشُکرِکَ مادِحَة

بسم الله الرحمن الرحیم

ای حاضر دوران منم آن غایب کویت
صد وای که من دیده ی بیدار ندارم

حسین رضایی (حیران)

مناجات با حضرت امیر علیه السلام

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۵۸ ق.ظ
از زیارت امام حسین علیه السلام به زیارت حضرت پدر مشرف شدیم، وقتی که به نجف رسیدیم زبانم اینگونه باز شد:

 

باز این دلم خریدی و شرمنده تر شدم

من عبد بودمت که چنین بنده تر شدم

از کربلا رسیده ام اکنون امیر عشق

از جرعه ولای تو آکنده تر شدم

ای پیر و مقتدای همه یا ابوتراب

گر زنده ام به عشق تو من زنده تر شدم

شرم حضور می کشد آخر گدای تو

از ذره پروری تو شرمنده تر شدم

پرپر چو مرغ می زنم از عشق تو علی

بنگر ز مرغ بسمله پر کنده تر شدم


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی